100% ORIGINAL | 100 DAYS FOR RETURN | FREE DELIVERY
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO sneakerneedz.eu
 
§1

DEFINICJE LEGALNE 

Administrator Danych Osobowych; Dane kontaktowe; Adres do reklamacji, Sprzedający: 

DOMINIK PALISZEWSKI SNEAKERNEEDZ mieści się pod adresem: Wrzosowa 10F, 45-469 Opole, NIP:7543345994, REGON:520505080

Dane osobowe - wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania  osoby fizycznej. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań. 

Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna  lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności  prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą  lub zawodową. 

Kodeks Cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami. 

Koszyk Produktów – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie  wyborów Klienta. 

Polityka Prywatności - zasady przetwarzania przez Administratora Danych Osobowych danych  osobowych Klientów, prawa Klientów i obowiązki Administratora Danych, które znajdują się na stronie  internetowej Sprzedającego. 

Prawo Konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. 2014, poz. 827  z p. zm.) 

Regulamin – niniejszy dokument. 

Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem Sprzedającego określające  jednoznacznie rodzaj i ilość produktów, rodzaj dostawy i płatności, miejsce dostarczenia rzeczy, dane  Klienta, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży. 

§2 

WARUNKI OGÓLNE 

DOMINIK PALISZEWSKI SNEAKERNEEDZ przetwarza dane osobowe Użytkowników Serwisu, w celu prawidłowego  wykonywania umów zawartych w ramach sklepu on-line. Dane potrzebne są w szczególności do: 

zawarcia umowy 

złożenia zamówienia 

dokonania rozliczeń

dostarczenia zamówionego towaru 

korzystania ze wszelkich uprawnień konsumenckich (np. odstąpienie od umowy). Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto.

Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu Cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach  kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne  zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło. 

Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków  porozumiewania na odległość, a Klient poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką  zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na  odległość. 

Kupujący winien korzystać z następujących przeglądarek: 

- Firefox 

- Safari 

- Google Chrome 

- Opera  

§ 3 

ZAWARCIE UMOWY I REALIZACJA 

1.Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu 365 dni w roku, 24 h na dobę. 

2.Aby złożyć Zamówienie Klient powinien dodać produkt do Koszyka Produktów, wpisać adres e-mail  zaakceptować pole poniżej adresu email oraz kliknąć „Zamawiam” następnie zapoznać się z  Informacjami o płatności, podać adres rozliczeniowy i kliknąć „Złóż zamówienie” co jest równoznaczne  ze związaniem się umową przez Konsumenta, z zastrzeżeniem § 3 ust. 4 Regulaminu. 

3.Dostępne formy płatności: 

PayU

Przelew tradycyjny

Pobranie

4.Realizacja Zamówienia jest dokonywana po wpłynięciu środków na konto Sprzedawcy w terminie 3-14 dni od momentu złożenia Zamówienia. Płatności dokonywane są za pośrednictwem systemu płatności  elektronicznych. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie systemów  bankowych i płatności elektronicznych, jeśli nie jest ono wynikiem jego zawinionego działania. Przy  płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być wskazany od momentu uzyskania pozytywnej  autoryzacji. 

5.Zawarcie obustronnej Umowy z Klientem następuje po spełnieniu się następujących przesłanek: dokonaniu czynności, o której mowa w § 3 ust. 2 Regulaminu, 

dokonaniu płatności i zaksięgowaniu jej przez Sprzedającego, 

przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym Klient jest informowany w terminie 72 godzin od  złożenia zamówienia, przy czym samo nadesłanie bądź nienadesłanie informacji nie stanowi o realizacji  Zamówienia i związania się Umową, 

6.Termin wysyłki produktu (a nie jego doręczenia) jest orientacyjnie określony przez Sprzedającego przy  dokonywaniu Zamówienia. Informację tą klient otrzymuje w powiadomieniu które wyświetla się przy 

dokonywaniu Zamówienia. Okres ten trwa od 3-10 dni. 

7.Dostawa jest realizowana na adres podany przez Klienta, za pośrednictwem zewnętrznej firmy  spedycyjnej. 

8.Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z akceptacją oraz zapoznaniem się z warunkami Regulaminu i  związaniem się nim przez Klienta oraz oznacza akceptację Polityki Prywatności. 

9.Sprzedający informuje Klienta o gwarancjach udzielanych przez producenta towaru.

§ 4 

ZWROTY TOWARÓW – PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1.Klient będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz Prawa Konsumenckiego, a także  innych, odpowiednich przepisów prawa ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny,  na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie, w szczególności z zastrzeżeniem § 5 ust. 5. Regulaminu. 

2.Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym  Klient wszedł w posiadanie zamówionego towaru, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i  wskazana przez Klienta weszła w ich posiadanie. 

3.Aby skutecznie skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować  Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia  przesłanego na adres: 

DOMINIK PALISZEWSKI SNEAKERNEEDZ

ul. Wrzosowa

45-469 Opole, 

4.Klienci mogą skorzystać ze wzoru formularza dostępnego na stronie Rzecznika Praw Konsumenta o  odstąpienia, o którym mówi Załącznik nr 2 do Prawa Konsumenckiego. 

5.Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą  wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od  umowy określonego w § 4 ust. 2 Regulaminu. 

6.Klient winien odesłać towary, co do których następuje odstąpienie od umowy na adres opisany w § 4  ust. 3 Regulaminu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym  poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient  odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. 

7.Koszt zwrotu rzeczy ponosi Klient. 

8.W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w  tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez  Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez  Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep  został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 

9.Zwrot płatności Klienta zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie  zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne  rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie opłat w związku z tym zwrotem. W przypadku  zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na 

rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 

10.Prawo do odstąpienia od umowy Klient może wykonać tylko w wypadku, gdy z dostarczonych  towarów nie zostały zdjęte oryginalne metki oraz tzw. „plomba higieniczna” zapewniająca możliwość  ponownej sprzedaży rzeczy, zgodnie z art. 38 pkt 5 Prawa konsumenckiego, na co Klient niniejszym  wyraża zgodę, nawet w przypadku nie zdjęcia tzw. ,,plomby higienicznej” towar musi pozostać w wersji  nienaruszonej by odstąpienie było zasadne, a na pojęcie towaru zalicza się całość towaru jaki otrzymał  Klient przy zakupie, oznacza to, że towarem są nie tylko zakupione obuwie, ale także opakowanie i  wszelkie dodatki które zostały zawarte jako towar lub box. Do towaru / boxu nie zalicza się opakowanie  firmy kurierskiej. Po jej zerwaniu Klient może odstąpić od umowy tylko za wyraźną zgodą  Sprzedającego. 

§ 5 

RĘKOJMIA – REKLAMACJE 

1.Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma  wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w  szczególności w Kodeksie Cywilnym. 

2.Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Klientowi towar bez wad fizycznych i prawnych. 3.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: 

DOMINIK PALISZEWSKI SNEAKERNEEDZ z siedzibą przy ul.Wrzosowej 10F, 45-469 Opole, NIP: 7543345994  REGON: 520505080. Klient winien w opisie reklamacji zawrzeć następujące informacje: 

informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, 

żądania: 

sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży, lub 

oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, lub 

danych kontaktowych składającego reklamację, umożliwiających rozpatrzenie reklamacji przez  Sprzedającego i rozpoznanie składającego reklamację. 

4.Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie  oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. 

Gdy będzie to konieczne, Sprzedający zastrzega sobie prawo do zobowiązania Klienta do nadesłania  zakupionego przez niego towaru, aby móc w pełni rozpatrzyć reklamację. 

5.Sprzedający ma prawo nie uznać reklamacji w przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towarów  przez Klienta lub osoby trzecie. O końcowym uznaniu lub nie uznaniu reklamacji decyduje sprzedający.  Sprzedający zobowiązany jest w wyjaśnieniu odrzucenia reklamacji wskazać jej powód.  

Rozpatrzenie, o którym mowa w § 5 ust. 5 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na  ustosunkowanie się Sprzedającego do reklamacji Klienta. 

§ 6 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Brak akceptacji postanowień Regulaminu oraz Polityki Prywatności uniemożliwia zakup towarów  oferowanych przez Sprzedającego. 

Do umowy sprzedaży produktów w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku  polskim. 

Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk – zbioru zasad postępowania, a w szczególności  norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym  praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami. 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu  Cywilnego lub przepisów innych aktów prawnych mających zastosowanie do działalności i  funkcjonowania sklepu. 

Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd miejscowo właściwy według obowiązujących  przepisów. 

Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w każdym czasie. 

Wszelkie zamieszczone w sklepie znaki towarowe i nazwy firmowe należą do prawnych właścicieli i